Torsdag,

           
Hej folk's! Igår åkte jag och Julia skridskor på kungsan! Det var skit najs, mysigt framföralt, även fast vi inte är mästarna! Efter fikade vi, drack mörk varm chocklad (+ grädde) haha! muuums! Sen åkte jag direkt och träffade Emilia, träääning! Mitt nyåslöte, suck! Menmen, vad gör man inte för att hålla sig i form, haha!
 Sen var jag helt slut! Så jag skynda mig hem och gick och la mig! Jag ska försöka komma in i sov vanna!:)
Det kommer ju hålla länge... Idag har jag bara tagit det chill hemma hos Emilia! Det är det man gör hemma hos Emilia, man kollar på Gossip girl, och äter! Dem har underbart mycket i sitt kylskåp, haha!
Och jag älskaaar verkligen gossipgirl!  Det är så jävla braa! Nu har jag Camillia och Emilia sett alla tolv avsnitt som går att ladda ner, mer kommer nog snart!  Wiie!
Nä, nu ska jag nog gå och städa mitt rum, suck. Jag har försökt hela veckan, men ja!


xo xo/FRIDUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0