Dagen före den 7!

God jul! Idag har jag och tjejerna haft våran efterlängtade minijulafton! Det var skitmys! Alla var glada och mäta!
Sen gick jag hem och åt lite till! Imorgon fyller min älskade Julia 16 år! Vi ska ses och äta lunch på något mysig resturang. Sen ska jag och Emilia iväg och träna, det kan behövas efter denna tjocka jul! Jag ska föresten sluta på dansen, suck. Men jag hinner inte i mitt hetsiga liv, haha. Om två veckor flyttar Ellen till Enskede, fy va tråkigt och kul. Vi får gå till våran gammla kojja innan du flyttar Ellen! Jag behöver lite hjälp också!
Jag ska ha en tavla på min vägg i mitt rum, men jag kan inte välja vilken jag ska ta!
Gå in på www.martinlof.com, sen på more och sedan på "its a shoething". Vad säjs om leopard tavlan?
Spanna in snyggingen! Målningen är på en vägg i ett hotellrum, det är min käraste vän Amanda!
                                                       


Kommentarer
Postat av: ellen

ja, det måste vi, haha, den som är helt paj nu...

2008-01-07 @ 16:22:46
URL: http://dellendo.blogg.se
Postat av: Aviva

JA JAG RÖSTAR PÅ LEOPARD , oj caps lock

2008-01-07 @ 22:15:04
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0