HELG!

Klockan är 31 minuter över tolvslaget, dagen har alltså övergått till lördag! Det är helg tjejer! I två helger i rad har jag nu pluggat Det är dags att leva loppan i helgen! Fredagen firades med lite bad i västertorp. Riktigt mysigt faktiskt! Meningen var att träna, men hur mycket träning blir det när tre tjejer som oss ska simma? En power- walk hem gjorde susen, för när jag kom hem skulle vi precis äta, det var skitgott pappa! (maten) Sen möte jag Hind, som var lite nervös över kvällens undervilga hhändelser(?). Kvällen fortsatte najs jag orkar inte sriva jag håller på att somnaaa! zzzzz..... Idag ska vi kanske till stan, någon som är på? Jag vill bara cheka in sortimentet? haha
God natt, /F
                    Happy Saturday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0