FARFAR!

                      image120
Den bild,  är helt underbar! Hahaha, jag och dellendo när vi var typ 4? Haha, jag har faktiskt precis kommit hem från henne nu. Hennes nya fina lägenhet. Det var faktiskt första gången jag var där. En jättefin lägenhet, verkligen! Vi lagade mat och pluggade spanska skit, najs! Smart som Frida är så glömde jag min jacka i matsalen idag, sen när jag skulle hämta den var det låst, satt jag fick åka från enskede går i kylan utan jacka, suck! Men när jag kom hem hade min farfar dykt upp helt spontant för att köpa en ny bil (igen). Det var allt en överraskning! Ikväll är det min och Avivas favorit serie "klass nio a" på teve! yeah, ganska pasande för att vi just nu går i klass nio a! Det handlar om sveriges sämsta klass! Aja, puss/F

Kommentarer
Postat av: aviva

åh, världens sötaste ungar

2008-02-19 @ 20:33:28
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: Aviva

ikväll! DU&JAG+NIOA

2008-02-19 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0