DAGEN MITT I VECKAN

                      image904
Hej babeis! Vår idag för fan! Det var fett najs. Kunde gå till centrum med bara linne! Jag ska köpa dessa unnderbaringar, det är falsk men skit samma. Jag äger redan ett par vita, men nu vill jag ha ett par svart, och kanske röda? haha, eller blåa? Och snart är det dags att dra på sig glajorna igen! woho! Veckan har vart sisådär med alla prov. Men nu kommer det att bli en toppen vecka när allt är över! Imorgon är det alla hjärtans dag, mysigt! Jag ska fira med tjejerna över en middag. Det blir nog sushi! Sen är det fredag, och det kommer att bli en topppenhelg! Party, party, partyyy! Det är hasses brosas låsassyrras kompis nu, so later! /F

Kommentarer
Postat av: josefine

jag har också tänkt på att beställa dessa snyggingar! de röda eller vita vill jag ha, dom är helt underbara! :)

2008-02-13 @ 19:55:14
URL: http://jjosefinel.blogg.se
Postat av: frida

åh, visst äe dem fina!
Jag har mammas gammla vita, men svart och röda för fan!

2008-02-13 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0