17.45

Tjoo! Måste uppdatera lite vad som har hänt dessa underbara dagar! I torsadags var det då alla hjärtans dag, det var super mys. En massa gelehjärtans ätande. På kvällen åt jag och alla härliga tjejer sushi. Eller alla förutom Marre som åt kycklingspett.. Det var supermysigt! Igår var det fredag, underbart med helg. Jag och Hinkan åkte till staden och köpte ballonger till ikväll. Jättesöta ballonger! Fast mest så åt vi. Muumms! Kvällen tillbringades hemma hos Fanny! Det var super trevligt! Lite bilder längere ner.. Idag har jag varit hemma och städat och chillat. Jag laddade för ikväll. Jag är som många andra supertaggad! Hind har en alla hjärtansdag fest. Dresskod; en ros med sig:) Haha, jag ska snart gå dit och fixa mig i ordning med Josefine och Fanny. Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Kanske en grå/silvrig klänning. Hum, vi får se! Puss/F 
                                                              
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0