Shiiat de är freeda imorgon!

Så, igår va det alltså våga mötas som det kallas i våran skola, 7, 8 och 9 blandas och hare allmänta tråkigt:)!
Men häldre de än skola! Grahamsbullarna blev riktigt mumsish;)!
Efter skolan var de dags igen, fucking friidrott. Man kan fråga sig själv varför springer jag runt i en cirkel som en jävla dåre? Men jag säger bara dagens samhälle! Kolla på Julia och Matilda tex, vilken diet dom har. Från att kanppt tränna till att äta bara nyttingt och tränna 3 gånger i veckan. Ni skrämmer mig!
Alla redigerade modeler, som sitter som klister på våra ögon! Helt sjukt överllt.
Det är just därför jag går till mikas och stockholmsgruppen, HAHAH!;D
Ursh det va fett pinsamt, jag hatar att stå framför en främling som ssäger, le, titta dit, titta hit, du är en skit;)!
Aja, vi får se hur det går, antagligen ingenting;)!
Vivi är i belgaruuus;) We miss you! Men du, dem vandrande pinnarna mår bara bra, haha.
Jag och pappa är helt på den här iden att köpa bondfilmer varje torsdag, så ikväll blir det BOND, JAMES BOND!;)
Jag har räknat ut att sista filmen är den 16/9, de du;)!
Åh, fy faain va najs, imorgon är det FREDAG:D! Och sen är det helg, och sen ar det bara 5 ve

Kommentarer
Postat av: julia

haha, äre snart sommar så äre darling! ;)

2007-05-03 @ 22:50:53
URL: http://juuuliia.blogg.se
Postat av: avivi!

haha, jaa dagens samhälle, fy ush!
jaaa har saknat dej meed. och vad skönt att du tog hand om mina vandrande pinnar, stort tack ;) haha tänk om folk tror att jag har vandrande pinnar, hihi knazz.

2007-05-07 @ 15:12:17
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0