Måndag, operationdagsverke!

- Hej vi är från operation dagsverke, vill ni skänka en slant till dem behövande i Albanien. Haha, va snäll jag känner mej, att ha gått runt på stan en hel dag. Vi samla ihop lääskigt mycket pengar. Tänk på tjejen som gav oss en hundralapp. Det är fan en ny tröja. Men gud va egoistitsk jag låter nu. Vad lyxigt vi lever egentligen. Vi äter mat varje dag fö säker 500 hundra spen, vi har mycket mer kläder än vad vi behöver, ändå klagar vi. Men vi hjälper inte dom av att vara medlidande. Vad tänkte då dom som inte gav oss pengar! Jag gav viserligen bara 20 skr. Men bäckar små bildar en stor å( Avivas). Skänk en slant, och sov gott inatt( min). Ingen kan göra allt men alla kan göra  något (julias) Har albanien inget bröd kan dom väll äta bakelser (camilla) SKOJJA;)! Haha
HAHA, och Aviva, gubben/tanten med skägg och handväska.
Men det var iallafall roligt idag, eller ja jobbigt. Men häldre det än skola. Nu sitter jag här och har ångest av att vi har skola i hela 4 dagar till nästa helg.
Sen så kom jag in på ni vet vad;) Hahaha. Pallar inte äpplen.
Och sen så har Frida vunni sin första Akution:D
Oc säsong 2, JIHAAA 8)
Fick den för 260 kr, fast den kostar 600 kr i affär. :D


/FRIDUU


Kommentarer
Postat av: avivi!

åh, jag säger bara grattis till sthlm (hihi) och THE OC, vi måååste titta på den tillsammans, och jag har sett klart på ettan (hoost ) ;)

2007-05-07 @ 18:49:40
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0