STRESS!

Hej ! Nationella gick helt okej, det kändes bara som att den blev för kort.. Menmen, det gick nog bra! Det var lite halv jobbigt att sitta där i 2 immar (skrivkramp)! Vi hade även so- redovisning på eftermiddagen. Det gick helt okej.Efter skolan drog jag och Emilia till stan och fikade på esprecco house, mysigt värre. Och gissa vem vi träffade? Vår kära gammla vän Emelie Fridh. Hon slog sig ner och berättade vad som hade hänt i hennes liv sen vi sågs sist. Och det var skilängesen må jag lova. Hon har flyttat från Mälarhöjden och bor nu på lidingö, hon och hennes pojkvän firar tre månader idag, grattis! Haha. Nä men sedan gick vi lite på stan. Emilia köpte ett par skor till Jiyan, han har storlek 46! Sjukt stort! Dem var faktiskt riktgigt snygga! Emilia har nu köpt hela hans outfit för att se bra ut! Haha. Emilia köpte även ett par skor till sig själv. Jätte söta, ett par svarta stövlar! Juste, var det bara jag och Emilia som inte viste om det, för vi fick en lite chock på stan. En tjej i en skobutik berättade för oss att sturegallerian har köpt huset ¨på andra sidan greveturegatan. Så nu ska halva under bara greveturegatan försvinna! För sturegallerian ska bygga tak över hela greveture gatan, snyfft. Jag som älskade att sitta på det lilla cafeet där. Det är fan mitt och Editas stam ställe. Jag blev uppriktigt ledsen! Kl.5 hade jag ett snabbt besök på stockholms gruppen´, som ville ta lite nya bilder. Jag drog med mig Emilia, tihi! Åh, imorgon är det freedag! Jippie! Jag längtar verkligen till helgen. Den här veckan har varit förjävlig! Men nu måste jag plugga no, suck suck! Mamma och pappa är föresten fösvunna, eller nä, jag vet vart dem är, men dem kommer aldrig hem. Puss /F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0