ALLA <3 DAG FEST!

                             
                            
             image79
Det blev en jädrans massa bilder på mig nu, men vafan! Alla hjärtansdag festen var superkul verkligen. Den kvällen var fylld med skratt! Och våra moppedturer! Det var fan inte bra! Men sjukt kul. Här är lite bilder från festen! Tack så mycket Hind. Det var superkul! Jag tycker att jag är jäkligt snygg på den nedersta bilden:) haha, jag ser ut som Natscha Peire(stavning). Eller? Hahaha! Nä, nu ska jag gå och ladda ner musik, jag har några sköningar på huvudet! Pusseli/F

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men jag är ändå snyggast på den sista!
fyfaaaan...:S

2008-02-18 @ 19:53:41
URL: http://ttinglan.blogg.se
Postat av: frida

nääjra, men visst ser jag ut som natasha peire?

2008-02-18 @ 20:45:26
Postat av: aviva

är hon så snygg..?

2008-02-18 @ 21:05:26
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0