Söndag!

             Richard Avedon

God morgon! Idag är det dagen före nyårafton! Jag ska träna för första gången på flera månader! Jag och Emilia vill följa med på tränings lägret till Spanien i vår satt vårt nyåfslöfte är att gå på alla träningar efter nyår. Vi får se hur det går. Idag behöver jag energi! Jag måste städa mitt rum, jag ska gå ner till källaren och kolla på mammas gamla kläder som kanske har blivit morderna igen, haa.
Ikväll ska jag och tjejerna ha julklappsbyte. Men alla vill göra olika saker. Hahah, emilias idé är att alla ska baka och äta, haha typiskt Emilia?
Jag vill äta middag! Det var längesen vi hade en riktigt tjejmiddag alla tjejer!
Jag måste köpa en present också, till Julia! Hjälp mig! Vad ska jag köpaa?
Nä, om jag ska hinna allt idag måste jag rusa nu!

/FRIDUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0