Julklappshandling!



Jag och Jullie har varit i staden och julhandlat, jag har hittils köpt två julklappar...
Det får bli mer i veckan, men jag  och julia har köpt ett nattlinne till våra kära mödrar.
Sött, sött. Sen har jag köpt et par tofflor från Top Shop som jag egentligen ville ha själv.
Ett smart drag helt enkelt:) haha.... '
Jag och Julia var så hungriga när vi kom in till stan så vi tog in på Espresso House och åt en Chevre smörgos och en varsin kopp varm chocklad med marsmellows (stavning) och grädde, MUMS:)
Sen vandrade vi mot Ellen och aviva på body shop, på vägen mötte vi Lena PH och hennes man, livet enligt rosa rosa, och Amanda och Linn, sen mötte vi Anna och fanny som skulle  köpa munkar, hihi:)
Nää, men nu sa jag hem till Camilla med Julia och Emilia och kolla på mean girls:)


/FRIDUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0