Avivas roligast!

Instruktioner:

Bläddra bland kontakterna på din mobil.
- Stanna slumpvis.
- Ta namnet och sätt som svar.


Hej, jag heter camillas mor.
Jag är jättekär i cp skansen
men jag tycker att fribbe är snyggast.
Den fulaste på hela jorden är ines tobbe
fast  julias jesper  är nästan ännu fulare.
Jag tycker att matilda är helknäpp,
men oskar är nog den mest korkade person jag vet.
Hetast i universum är calle fjortis 
och emilia kommer gå längst i livet.
Hejdå, nu ska jag gå och ha sex med hínd.

Kommentarer
Postat av: ellen

hihi, knäppt ;)
du, igår åkte jag tunnelbana med din mor :) jag vet en sak som du ska få i julklapp!
puss

2007-12-22 @ 21:01:54
Postat av: Aviva

Man e väl alltid roligast ;)

2007-12-22 @ 21:57:10
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: Frida,:)

haha, åh ellen, ver det något braa?

2007-12-23 @ 11:24:02
URL: http://friduu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0