Sommarlängtan!


Asså fy fan, tjejer kommer ni ihåg skolavslutningen -06, så jävla najs. Att stta där och grilla och mysa, sedan ha ett helt underbart lov framför sig. Samma sak nästa år, aightt?, ;) 



image8



Fucking No prov imorgon! Oscar kan du något om biologi, HAHA! Han har juh iallafall häftet;) hahaha
Jaja, nu ska jag på utveklingssamtal, oj det var ett jobbigt ord;) haha
Jag har dem!, jag och huuuur har du det i skolan Frida, brabrabrabra;) Hahah

Puss och hej leverpaseej BERTBOKEN!;)

Kommentarer
Postat av: julia

haha, knaaaaaaaaaaaaas! det var FAKTISKT, 'julia tar upp ordboken' sommaren 06! ;D haha! just so you knooow. hoppas det går bra på samtalet dear, och bananen var bajs goood! :D

2007-04-24 @ 17:26:16
URL: http://juuuliia.blogg.se
Postat av: viiivvzam

bertboken in my heaaaaaaaaaart.

2007-04-24 @ 21:49:10
Postat av: vivzn

vafan det ser ut som att jag ska ramla baklänges på den där bilden, kors itake!

2007-04-24 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0