hej idag är det lördag, (:

Sitter här och chillar, its fucking BLUE SKY outside, JIIHAAH;)
Jag har på mej mina mysisar, jag har  sytt dom själv( jag är sååå stolt) Hahaaha
Asså fatta jag somnade kl 11 igår(tidigt) och vaknade kl typ 12 , helt sjukt, det va fan fredag igår!  Och idag är det lördag,  men det är ändå inte sista dagen på helgen imorgon. Så jag sliper alltså denna söndags ågest!
Men idag lördag så har jag vart i SKÄRIIZZ en snabbis:) Sen gick vi hem till Ellen och så att säga rakade skägget;)
JA JUSTE, Säger bara nästa söndag ELLEN:D GRÖÖÖNA LUND!, JIIIHAH;)
Nä men kära dagbok, nu ska jag gå och äta MAT, sen är det en najs promenix, AIGHT?
Det är så vaaackert vääder idag!,

/ FRIDUUU

Kommentarer
Postat av: julia

knulla! jag följer med till grönan i resväskan, haha. ;D

2007-04-29 @ 12:43:10
URL: http://juuuliia.blogg.se
Postat av: avivi!

det gör inte jag för just då befinner jag mej i BELGIUUM :D:D

2007-04-29 @ 13:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0