Vinter!

image448

image449

image450

image451

Nu är det väll ändå på väg till vinter, eller? Det ryska mösorna verkar ialla fall finnas! Men det är sött! Jag vet att min farfar har hur många som helst hemma, jag får gå dit och cheka!
Imorgon börjar skolan, suck! Jag orkar verkligen inte, förra terminen  var hemsk och den här terminen kommer att vara värre! Jag kommer att sluta halv 4 varje fredag, sy en balklänning (panik) höja alla mina betyg, nationellaa prov! Herrgud, jag är redan stressad! Plus att vi har fått en helt ny no- lärare! Pea, wohoo!
Jaja, nu måste jag gå till sängs för att orka skolan imorgon!
Godnatt /FRIDUU

Kommentarer
Postat av: ellen

hjälp vilka läskiga skyltdockor:/ men fina mössor:)

2008-01-08 @ 16:13:27
URL: http://dellendo.blogg.se
Postat av: fridaaa

jaa veet, dem är skit äckliga!

2008-01-08 @ 17:26:04
URL: http://friduu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0