hej

                                  image37
Ojoj, där har vi mig, osminkad! Vilken pudding va? Mitt sociala liv har gått under. Jag kommer hem runt kl 9 varje kväll och äter sen går jag och lägger mig. Jag hinner inte med läxor eller kompisar(ibland;)) Ikväll var jag på öppet hus på östra. Det var som Hinds slutsats, mentalsjukhus, haha. Men det var skönt att gå dit, för nu vet jag att jag inte vill gå där. Åh, nu är det bestämt när jag och emilia ska till Spanien. På påsklovet blir det. Det blev inga skidor, menmen. Jag har inte råd att åka till Spanien två gånger och att åka skidor på tre månader. Trååkigt.
Men jag har lite agg mot dej  just nu ändå, sat tnu käns dej bra att inte åka.
Jag och Julia fick ett till grattis pass på STAS (julia fick). Vi ska träna yoga denna gång. Najss!
Åh, idag åkte min underbara syster till Sydafrika, och hon kommer att vara borta i 6 veckor:( Jag kommer sakna henne!:( Hahahah, matilda fick gå till doktorn idag för en instopad öronprop, hih!
Nä nu ska jag dra och hänga vid teven, kyss! /friduu

Kommentarer
Postat av: julia

let's work it baby! ;D

2008-01-15 @ 21:14:22
URL: http://jjuuliia.bilddagboken.se
Postat av: Frida,:)

haha;)

2008-01-16 @ 17:12:08
URL: http://friduu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0