Härliga underbara helg!

Hej kompisar! Jag älskar lördagar. Igår var jag och Julia och tränade bodypump. Det var det jobbigaste jag gjot, jag darar fortfarande i armarna! Men jag tror att jag vill skaffa mig ett gymkort på sats, för det var fett najs!
Sen åkte jag och träffade mamma och pappa, vi åt middag för Edita hade middag hemma.
Haha, middag? Sen när jag kom hem några timmar senare, var det mer fest hemma, haha. Fast det var chill:)
Jag hängde lite med alla snyggingar sen drog jag mej till Camillas place! Det var riktigt trevligt!
Camilla och jag vaknade idag och föråt oss på nutella! Vi hade tråkigt så vi åkte och solade, jag måste hålla bränan till vårbalen ju, haha;) Igår fick jag världens sötaste brev från min spanjor Laura. Hon hade gjort en bildbok till mig. Jätte gulligt, så hade hon skrivit ett brev! Snart så åker vi till Spanien! Jag åker faktiskt till Spanien två gånger den månaden! Först med friidrotten och sen med skolan, jag längtar! Det kommer faktiskt att hända en massa det här nya härliga året. Det händelserika 2008! (:
Det kommer att bli så himmla kul i sommar med alla tjejer! Ellens land kanske, tågluffa, Danmark, Kanoten, Mopped semester (bara jag och julia som vill, haaha).
Ikväll ska jag äta middag med familjen, sen ska jag träffa kompisar hoppas jag:) haha
Nä, nu skka jag äta:)! /FRIDUU



                                                              
                                                               Trännig på sats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0