PLUGG

Hej folket! Idag blir det en lång dag med bara en massa plugg! Jag ska plugga matte, no, so, suck! Men det är bara att bita ihop, eller? För ikväll då jävlar blir det tjejmiddag, igen! Det är så vi borde ha varje helg. Ett tema, pipinupa, haloween, barbie, pirat. Kvällens tema blir priat. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men det blir nog inte så svårt att få till en piratlook. Igår kväll var jag hemma hos camilla och kollade på film och drack mjölk. Jag hade ett otroligt sug efter mjälk igår. Det måste ha blivit över en liter! Nattens sömn var sådär eftersom min kära mopeds larm gick hela natten lång.. Nä, nu måste jag plugga! /F
                 
                                                                       Piratpartyonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0