FREDAG?

Hej,  idag vaknade på den rätta sidan! Helt klart, det var en toppendag! Jag Camilla och Julia hade till och med planerat dagen igår för att den skulle blir bra, det är den sista dagen på lovet utan en massa folk! För imorgon är det  helg(lönehelg) och en massa folk på stan. Vi började dagen kl 10.30 i västertorps lilla simhall för ett pass vattengympa. Det var najs, smårpratade lite med tanterna i bastun! Jag hade en massa konstiga samtal idag på min mobil. Imorse ringde en tjej och undrade om jag ville vara barnvakt, och det är klart jag vill! Hur kul som helst! Jag älskar barn, eller? Sen har det ringt hela dagen. Personer till min mamma(?). Vi åkte till Skärholmen efter vattengympan. Camilla klippte sig, superfint! Och jag och Julia fyndade lite. Ett par blå strumpbyxor, och en klänning för 20kr på monki. Var det sol idag? Jaa, nu är det tillåtet att ha solglasögon på sig. Även fast det är 2 grader ute så är det helt okej. Varsegod svenska folket! Åh, här är lite skönheter som kommer till monki nästa månad! Puss/F
     image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0