Long time ago..

Idag för ett år sedan var vi på matchen vid den här tiden, det var den ända (halvt seriöst) match jag har vart på men det kommer fler chanser. För två år sedan var det den 1juni. På den tiden var det en stor dag. Inte bara för att det nästan var sommar. Vi var juh på konserthuset:)! Och Aviva jag har kommit på att jag tyckte att det var jätte länge sen, herre gud det var i 6: an. Man tiden har gått fort. Vårat lilla mini " gäng" har blivit ett stort. Jag älskar er tjejer!
Nu hoppas jag att vi ska ha ett riktigt bra sommarlo tillsammans! JIHAAA:D<33
Jag har fortfarande ont i huvedet, jag har haft det hela dan, så jag skipade friidrotten. Men det var chill, ja och oc fungerar bra med varandra. Det kanske blir bio ikväll, aight?
Igår var en htsisk dag, jag var först i min kära Mälarhöjdens skola, jag har insett att man komemr att sakna den efter 9:an. Det var inte så mycket vanliga lektioner, två prov, jippie:)! Sen var det 9:ornas kabaré. Den var faktiskt shit kul! Jackass, eller ska man säga blackass blir bara värre för varje år. HAHA, det bästa var när det var bränboll på platan, hahah! Game over...
Sen juh denna lilla hemska insidens, haha, men det var trevligt.
Sen drog jag till stan med morsan syrran och apan jag. Det blev två skor, två önskade skor, tre linnen, en klänning, tack mammsen:)
Sen kom vi hem och jag försökte desperat få ihop en reception, men det sketa sej;)
Jag syrran och her hoe drog till "gymet" istället, haha.
Nä men jag fick träningsverk och några goda skratt 8)
Nä men haaaaalllå det är juh FREDAAAAG!, JIPPPIE
Nu ska jag fan få med mej någon att gå på bio med, aviva?


/FRIDUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0