HOTELL COSTES!




Jag mår bra idag ! Yeay! Förutom att mina kära kompisar åkte till Idre idag för att festa sönder och jag är kvar här hemma... Haha, nej det ska bli en rolig helg, ska ut med tjejerna på fredag till kaos, sen 18- årsfirande med Denise på lördag :)  Dem är två fina tavlorna fick jag och Edita av mamma i julklapp, visst är dem fina?!  Var på en pressvisning med mamma häromdagen och då fick jag en glad överaskning att tjejen har gjort tapeter med samma motiv ungefär, fatta va fint!!:D Min tavla är den till höööger ! Hihi, nej men nu ska jag fortsätta att vara sjuk ! Jippie, men snart kommer virren och underhåller mig med en film ! :) Kiss n' hugs folks! /F
Saknar bara mina tjejer lite.. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :) men du är alltid schygging frida!

2009-01-30 @ 18:19:10
Postat av: Anonym

ojdå, det var från ellen, haha

2009-01-30 @ 18:20:23
Postat av: Anonym

åh nej inte virren

2009-02-02 @ 23:21:14
Postat av: frida

HAHA, fuck you camilla!

2009-02-03 @ 23:23:35
URL: http://friduu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0