PLUGG, PLUGG..

Relationsveckan har vart helt underbar! Inga vanliga lektioner, bara en massa chilliga timmar! Sen är det alltid kul att splittra lite på klasserna! Man lär helt klart att känna andra bättre. Idag så börjades dagen med ett hemskt matte prov! Det gick helt okej, förutom att det ´förstörde min sovmorgon. Natten har vart hemsk, först kunde jag inte sova och sen mitt i natten kom Edita och la sig över mig.. inte kul! Åh, sen kom världens sötaste gubbe till skolans aula och berättade otroligt fint för oss om hans hemska upplevelser under och efter andra världskriget. Jag vågar inte stava hans namn, men han har verkligen förändrat och upplyst mig om något jag knappt vist om! Jag gick hem efter skolan idag för att plugga! Och jag och Marre har lovat varandra att skriva minst en sida gympa varje dag! Det klara jag nog! Nu har top model börjat, men pussochkramar/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0