LÖRDAGSMYS!

          image100
Mums va! Den här dagen fyllde Aviva 13! Haha, det var tider de. Idag är det en sådan dag då jag inte orkar vara kreaktiv och hitta på något, så det får bli en slappdag! Jag vaknade imorse hemma hos Camilla och kände hur ofrächheten(stavning) flödade! Så jag sprnag hem i regnet, ruskigt var det! Ikväll ska snön komma! Tur att jag har förberet mig med ELLE och en massa gifflar! Jag ska även baka choklad mousse! Mums! Igår kväll var jag och fikade med några tjejer en snabbis. Det blev så sent så vi åkte hem till Camilla och sedan vidare till Segeltorp (vi gick dit!). Det vart super härlig kväll! Nä nu ska jag gå mysa! Bio ikväll? /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0