Söndag

       
Snart  Sex and the city the movie, den kommer att ha premiär den 5/30 i USA, så vi lär väll få se den i Sverige nästa år, suck! Den kommer att vara så bra, annars blir jag besviken. Ny snygga kläder, och en film! Woo!
Jag tog ut min moped igår kväll:) Det är underbart att ta sig fram i vårsolen.. Idag åkte jag och Julie och badade i västertorp. Riktigt kul, sen åkte vi till Mcdonalds, fy oss. Men det var riktigt najs! Haha!
igår kväll vara jag hemma hos Matildas place! Det var funney. Vi drack te och chillade.
Och nu ska jag försöka komma på hur min balklänning ska se ut. Jag såg en klänning på en Bond film haha.
Den är jätte söt faktiskt:)  Men jag får spåna på den.. Nu måste jag göra per. arnes 7 matte tal, suck!/FRIDUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0