Mums..

                 muffins
Modemuffinsen var med i senaste Elle tidningen, dem var så söta! Igår var jag på värmdö gymnasium på öppet hus. Det var väll okej, men jag tror nog inte att det är något för mig. Men därimot har jag hittat ett gymnasium som skulle vara något. Det är mode och textil på sickla gymnasium, det verkar skitkul. Mycket praktik! Men ett minus är att jag tror att dem har höga intagningspoäng. Menmen, idag har det vart bazzskolan! Vi har förhör med Pre- Arne imorgon (livrädd) så jag måste gå och plugga matte nu. Pöss/FRIDUU
                                  
                                           Sötaste läppglans från Urban's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0