GYMNASIESTRESS

Jaa, visst va, jag har världens gymnasiestress! Det är så svårt att bo i Stockholm ibland. Det är inte som i Blekinge där det bara finns två att välja mellan.. suck. Idag har jag vart på öppet hus på designgymnasiumet i sickla. Det verkade faktiskt underbart. Jag vill verkligen gå där. Det känns skönt att veta. Men nu måste jag bara höja mig till dem betygen som krävs för att komma in. Sen vet jag inte om jag vill gå indusstridesign eller textil och mode. Skitsvårt! Men om jag bara kunde höja mig i alla betyg! Snälla för fan! Jag har bara inte betygssterss jag har pluggstress just nu, jag måste nog egentiligen plugga, men jag pallar inte!
Marc Jacobs har en underbar kampanj! Han har fotograferat en massa kända personer, och sedan gjort reklam för " save you're as"  i projectet The skin you're in. Köper man en t-shirt så går pengarna till hudcancer fonden! Så en sådan t-shirt ska man köpa! Dessutom så är det Marc Jacobs så den är säkert snygg!
       Klang/friduu

Kommentarer
Postat av: Mälarhöjden va

snygga kampanjbilder, och bra att dom stödjer hudcancerfonden! frågan är om man behöver gå naken med endast den t-shirten på sig för att man ska vara trovärdig supporter till projektet? haha driver..

2008-01-31 @ 21:06:50
URL: http://mhsecrets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0