HELGEN

God kväll! Jag ligger i min säng och håller på at somna. Sportlovet har börjat med en vild fart, satt jag är helt slut.. Jag har vart en dålig bkoggare i helgen satt lite uppdatering! I fredags efter skolan åkte jag Camilla och Hind till Skärholmen, shoppingstaden! Det har verkligen blivit helt underbart där! Det finns allt man behöver i en galeria! Mat och shopping! Jag måste sluta äta upp alla mina pengar. Det bara blir så att man fikar för allt man äger, tyvärr. Man kommer bara hem med en tjock mage istället för kläder! Suck frida.. Fredagen avslutades med en super mysig fika på fotöljen. Ännu mer pengar jag åt upp! På lördagen åkte jag och Csmilla ner till klubbensborg, vi hade med oss mat och godis! Och en filt, hur mysigt som helst! Bara tog det lungt och prata lite skit;) haha! Men det blev lite kallt av vinden så vi åkte hem till mig och åt pappas super goda middag! Träffa Hind och My på kvällen! :) Najs! Idag har vart en supehärlig dag! Familjen tog en härlig morgonpromenix till vinterviken. Jag och pappa kom på iden att åka till skärholmen, med moppen. Lite smått pinsamt att komma på moppe med pappa vid tunelbanan! Haha, vi shoppa lite ratatuie (stavning). Den var hur bra som helst (filmen). Dem blev lite mys med film och godis hemma. Ikväll har jag Hind och Camilla varit på bio. Den var hur läskig som helst! Coverfield hette den! Det handlade om ett monster som kom till New York och tog sönder hela staden! Det var lite smått läskigt att åka hem  sen, tur var det att vi fick skjus! Imorgon blir det träning på S.A.T.S. Som jag faktiskt har vunnit. Grattisträningar! Jag och Julia ska tränna step up! Jag ska även lämna in min kära moped på servning! Jag får se hur jag ska hinna allt! Vill gärna vara lite inne i stan. Det är så skönt med sportlov. Och det ska faktiskt vara ganska skönt att bara vara hemma också. Att göra allt det där som man annars inte hinner... Jag ska klippa mig, plugga, shoppa, umgås! Jag ska äver ta det lungt. Men som jag och Aviva sa det idag "man ska inte ta det lungt på fel sett". Det menas med att man inte ska sitta framför teven och ta det lungt. Man kan faktiskt ha det riktigt kul när man tar det lungt också, haha det kan jag ha... ojoj nu blev det lite flummigt! Hela det här inlägget är helt knazz, läs det helst inte! För jag vet inte vad jag har skrivit jag är så jävla trött. Men min slutsats ppå helgen är att den har varit helt underbar! Så nu är det dags att knoppa kudden, puss, natti natti! /F

Kommentarer
Postat av: Aviva

hahfrida du är allt bra
gullig du :)

2008-02-25 @ 10:48:11
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0