GRÅ TISDAG!

               image95    
                                     
Hej! Idag regnade det. Men det struntade jag i. Jag hade min a vårskor, och solglasögon fast det var kallt och ruskigt! Jag hoppas att våren kommer snart! Igårkväll var jag och Jossan hemma hos Fanncy! Jaag vaknade imorse och fick lite panik, för jag hade försåvit mig. Jag hade klipptid kl 12 och vaknade typ 11! Så jag sprang hem och åt frukost lite fort och sprang ner till tunnel bannan! Jag hann, men mitt hår ser nästan exakt ut som det gjorde förut! Menmen, jag är nöjd, jag ville inget annat! Efter klippningen ringde jag Aviva. Hon var som tur var redan ine i stan, så vi sågs och åt lunch. Efter en god sallad gick vi till The one. En inredningsbutik och shoppa lite till Avivas nya rum, kuul! Det blev några ljuslycktor. Jag satsar på en hemma kväll idag. Ska bli ruggigt skönt. IMORGOON! Kommer Edita hem! Jag längtar. Puss/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0