ELLENS DAG!

Hejhej bakisdag!  Gårdagen var superkul! Synd att slutade som det slutade bara. Men annars var det jätte lyckat! Jag Fanny och Jossan åkte till Fanny senare på kvällen, vi sov där, och idag har vi ätit världens tjockis frukost. Om man kan kalla det frukost. Men gott var det. Och grattis till min älskling Ellen! Nu ska jag och Julia på bio mysigt! Vilken toppen helg det har vart! Roligaste helgen på lääänge! /F


                              image69
                                                                 GRATTIS ÄLSKLING!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är kommentarerna, hah, dom var ju lite pinsamma men haha, ?
pussis, och tack igen då frida

2008-02-18 @ 17:16:36
Postat av: ellen

asså halva det jag skriver försvinner alltid när jag kommeneterar, skumt

2008-02-18 @ 17:17:14
Postat av: ellen

ajustdetja, det jag skrev var att jag vet att jag VAR fin sommarn 04, hehe :)

2008-02-18 @ 17:18:06
Postat av: nej.. sommarn 06..

ush, va knäppt det blidde :)

2008-02-23 @ 15:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0