FÖRLÅT

image110
Jossan och hennes nya fin ray bans,
Man får väll ursäkta sig att man inte har uppdaterat sig på ett tag. Det har hänt så mycket att jag inte hunnit. Men nu när min facebook är borttagen så ska jag väll förbättra mig. Helgen har varit suverän.. Den har bara gått lite för fort. Fredagen spenderades med min älskling, vi träffades i huddine ett tag sedan åkte vi hem till mig och chillade. Haha, färgade vidings hår blont! På lördagen var jag och Molly mus på gröna lund, tack för det Molly! Sen åkte vi och åt glass hemma hos Molly i stan. På kvällen kom jag på toppen iden att sova hemma hos Victor, haha, det tog ju sin tid, jag var där vid 3 halv 4. Kanonkul! 5 toastar! Imorse tog vi en morgonmcdonalds, haha, härligt. Nä, nu ska jag plugga och ladda för en underbar vecka. Det bli måndag och sen bara massa chilldagar! Puss/F

Kommentarer
Postat av: josefine

tyvärr kan jag inte se bilden, fast det kanske är bäst det. haha :p puss på dig

2008-05-02 @ 21:36:25
URL: http://jjosefinel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0