Jag ska skriva nu...

Jag har precis kollat in allas bloggar, det var ett tag sen...Fy fridaa! Men dock så otroligt söta kompisar jag har:)!
Jag älskar er! Och det kommer jag göra föralltid! All tid. Jag är sjuk och bazz... Host !

Men när man år sjuk har man tid till annant:)! Så jag gör om mitt rum, åh det kommer bli toppen;)

Jag kan ha en inflyttningsparty den hum 1dec, då är papsi och mamsi bort, haha;) Någon som är på?

Jag vill ha en sådan cool blogg, som man skriver varje dag i, och med kläder och grejer. Men det är bara att inse jag har för lite tid över i mitt liv, haha. Idag har jag bazz dans. Det är fett kul, men inte om man är sjuk:(! Jag kommer nog inte kära friender...
Men här kommer några sköna bilder från karlskronaaa!;D


                    
        


Här har du några allmänta schöööönaa bilder!


                  



HÄTT JA VÄT;)!   Tur att jag vet att det bara är ni som ser dem här, haha:)!


Kommentarer
Postat av: julia

hahahha KATT! självklart kmr vi den första december, BE READY DARLING! FEEEEST

2007-11-06 @ 20:12:05
URL: http://jjuuliia.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

nej. jag ser också det här. jag är din hemliga beundrare, men efter att ha sett de här äckliga bilderna på dej så ska jag tala om en sorglig sak, jag är nog inte din hemliga beundrare längre.. he he

2007-11-06 @ 21:17:39
Postat av: M A tilda

JAG ÄR på
partie ! ! ! ! !
HEHE

2007-11-06 @ 22:20:30
Postat av: ellen

nämen gud vilken läskig komentar :S:S:S jag räddar dej om han kommer hem till dej! pling plong, hihi,m dreeeeeeev. PUSS OCH
KRAM

2007-11-10 @ 11:08:46
Postat av: Anonym

men daozan trodde du seriöst på det? ;)

2007-11-11 @ 10:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0