"Världens längsta dag"

Ja, igår va den längsta dagen på det här året. Även världensroligaste dag! Började med fucking skola, men det va chill med roliga lektioner. Sen ba  jag mej iväg till en Casting, fatta hur nervös jag var! Min första casting! Men vi får se om jag får jobbet. HIND du och jag, fy fan va kuuuul de vore! Sen gick jag runt på söööder lite. Och vet ni! Stockholm c/o ska stänga, hur tråkigt är inte det liksom. Typ den roligaste affären på götgatan. Vi får hoppas att den öppnar på något annat ställe. Det värsta är att det ska öppna Gina Trico. Okej det är fina kläder där, men alla, värkligen alla har deras kläder! Jag har spanat in värdens sötaste skor där, åh jag vill ha dem!
Marc Jacobs, åh jag älskar Marc Jacobs!
Sen träffade jag Mor och Far, vi gitta till Normalmstorg. Till en invigning för en ny butik. Det var riktigt najs!
DJ Calle i love you, hur snygg som helst!
Det roligaste av allt, jag vann en cykel!. HAHAH
Inte vilken cykel som helst heller, en Skepshult för hela 10000 Någon som vill köpa? Hahha
Nä men jag är fett glad för min kära BROR, aviva jag har döpt den. HAHAH efter julias brosa! Julias bror heter Bror!
Jag älskar torsdagar, att kunna gå hem och skriva tex blogg. Titta på förhäxad. Hinna med alla skit läxor.
Nu ska jag fan gå och plugga matematik, 20 min om dagen!
Ni måste bara se den underbara
Ja, igår va den längsta dagen på det här året. Även världensroligaste dag! Började med fucking skola, men det va chill med roliga lektioner. Sen ba  jag mej iväg till en Casting, fatta hur nervös jag var! Min första casting! Men vi får se om jag får jobbet. HIND du och jag, fy fan va kuuuul de vore! Sen gick jag runt på söööder lite. Och vet ni! Stockholm c/o ska stänga, hur tråkigt är inte det liksom. Typ den roligaste affären på götgatan. Vi får hoppas att den öppnar på något annat ställe. Det värsta är att det ska öppna Gina Trico. Okej det är fina kläder där, men alla, värkligen alla har deras kläder! Jag har spanat in värdens sötaste skor där, åh jag vill ha dem!
Marc Jacobs, åh jag älskar Marc Jacobs!
Sen träffade jag Mor och Far, vi gitta till Normalmstorg. Till en invigning för en ny butik. Det var riktigt najs!
DJ Calle i love you, hur snygg som helst!
Det roligaste av allt, jag vann en cykel!. HAHAH
Inte vilken cykel som helst heller, en Skepshult för hela 10000 Någon som vill köpa? Hahha
Nä men jag är fett glad för min kära BROR, aviva jag har döpt den. HAHAH efter julias brosa! Julias bror heter Bror!
Jag älskar torsdagar, att kunna gå hem och skriva tex blogg. Titta på förhäxad. Hinna med alla skit läxor.
Nu ska jag fan gå och plugga matematik, 20 min om dagen!
Ni måste bara se dem här underbara skorna. Haha, emelie vi tras juh till marin;)!


/FRIDUU

Kommentarer
Postat av: julia

han heter BROR ANTON FAKTISKT! ;D<3

2007-05-10 @ 19:46:41
URL: http://juuuliia.blogg.se
Postat av: avivi!

duär så buuz

2007-05-13 @ 17:26:18
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: DIN PAPPA!

hej jag är din farafar

2007-05-13 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0