Valborg/Dagen efter!

Det va kuul;)!
Haha, lite galet. Jag hade kanske sett någoting annat. Men det blev en rolig kväll iallafall. Kvällen började med en lungn middag hemma hos mig, med Camilla och hennes mamma. Det va najs:)! 
Sen bar vi iväg till det så kallade APBERGET:) Där va det myyys, vi skådade dom fina fyverkerierna!
Sen kom förldravandrare, 8 = AAAAAAAAAAAAA RUUUN;D
HAHA
Vi begav oss istället ner mot tunelbanan, fast då ringde den satans ERIC, HAAHHA
Efter det gick kväll ut på att få hem Eric, va tråkigt det lät nu, det va faktiskt riktigt KUL;D Hahah
Vi gick fan över hela jävla Mälarhöjden, inte konstigt att jag e så trött i kroppen, haha;)!
Idag verkade alla må toppen, nästaan;)
Haha, men vi åkte i alla fall in till gamla staden, för att ta oss en mysig fika;) Och de va mysigt!
Sen gick vi därifrån till Mariatorget och begav oss därifrån till Mälarhöjden T-BANNA;)!
Ja säger bara, vilken intensiv långhelg!;)
VILKEN ROLIG HELG:D!
Det kanske var några som gjorde bort sej igår, men jag hoppas att jag klarde mig. Det är inte riktigt min starka sida har jag märkt:)! HAHA



Lev llivet det går inte i repris.

/FRIDUU

Kommentarer
Postat av: julia

aight boddy, jag lever föfanken! ;D
puss å hej, älskar dej!

2007-05-01 @ 19:28:42
URL: http://juuuliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0