FUNNY;)


(x) skolkat
( ) blivit avstängd från skolan
(x) flugit
(x) ätit sushi
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) haft ett te/kaffe-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) somnat i skolan/på jobbet
(x) tittat på en solnedgång
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) rört en orm
(x) blivit kittlad
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
(x) haft kramp
(x) dansat i månljus
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungt karaoke
(x) busringt
(x) blåst bubblor
(hoppas jag inte, haha) förstört en fest
(x) kysst en spegel
(x) fastnat med tungan i metall
(x) suttit på ett tak
(x) tagit smärtstillande
(x) åkt släde
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) klättrat i träd
(x) hoppat i en lövhög
(x) sovit under stjärnorna
(x) brutit ett ben
(x) sett en del av mej själv brinna
(lite halvt) svimmat
(x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov 
() använt ett falskt id
(x) skrikit tills jag blev hes
() badat i en fontän
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) haft en Britney Spears-skiva.
( ) haft en trädkoja
(x) spelat kyckling
( ) blivit arresterad
( ) fått sparken
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) varit med om en jordbävning
( ) varit i en bilolycka
(x) byggt en kärra
(x) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
( ) blivit rånad
( ) sovit på en parkbänk 
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hoppat från en bro(till vattnet)
(x) sjungit i duschen
(x) drömt att jag gift mig med någon

Kommentarer
Postat av: julia

haha, jag är absolut inte skyldig till iputtandet i poolen. ;D

2007-05-15 @ 22:00:50
URL: http://juuuliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0