Fredag, eller söndag?

Jo men visst är det fredag( i'm in love) men man kan nästan tro att det är söndag;)
Jag har suttit med fötterna över räket på ballkongen heeela långa eftermiddagen. Så jävla SOFT! Jag älskar helt enkelt ELLE. Så himmla perfekt tidning! Man kan tro att ELLE LYX eller ELLE aceccoarer är roliga men dem är halvt bajs, dem slår i alla fall aldrig vanliga traditionella ELLE 8)
Idag var jag i staden med Juliush, Inus och Vivi;) Jag älskar våra härliga namn;)!
Synd bara att jag inte hade ett öre på mej till att köpa kläder. Men jag vet vvad jag ska köpa nästa gång vi far till stan
Det var längesen jag skrev, det har hänt mycket. I onsdags kväll var vi i Vinterviken och soffta, det var egentligen meningen att vi skulle var alla tillsammans, men det slutar nästan aldrig så på kvällen, haha.
Jag och emilia chilla i allafall med rafaeel, HAHA!
Sen igår var vi i mysiga tanto, vi körde Hungo och Rangnar till staden, riktigt najs att åka moppe i stan:)!
-Hej vi är några killar och tjejer som sitter och grillar där nere, kom till oss vetjaa;)!
Haha sen så satt vi helt plötsigt med några engelsmän som var svenska och grilla:)!
Sen drog Rangnar och Hugo hem til Ellen där Aviva blåste oss totalt!
Vi får se vad som händer ikväll då tjejer, sova hemma hos Ellen?



/ FRIDUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0