Barn, nu ska vi våågaa mötas!

Ja, fy tusan, det är klart att vi har haft våga mötas. Två par lustiga dagar man har när man går i 8:an. Idag träfades halva mälarhöjdens skolas åttor halva Bredängs åttor. Imorgon drar vi till Berdäng. Men det var kul att umgår med Ahmeed. Ta det inte fel, haha:)!
Nu är det snart bara 2 veckor kvar, sen är det julafton, neee SOMMARLOOOOV!
Jag är så jävla skoltrött så det finns inte. Matteprov den här veckan, no prov nästa vecka. Det är otroligt hur man kan hinna med två så hemska saker på 2 veckor. Jag längtar tills vi sitter där på klppan och grillar och bara myser, med min egna knaaazban, här kommer en underbar bil, (ful är jag, men det bjuder jag på) !


                 image12


Kommentarer
Postat av: avivi!

FAAAN VIlKEN HÄRLIG BILD, MUMMAH SÄGER JAG BARA. ÅHsommarsommarsommar!

2007-05-23 @ 18:22:32
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: julia

ooooooooh vilken sköööön bild mannen! så ska det se ut! lycka till Ahmeed! imorn!:D<3

2007-05-23 @ 22:54:53
URL: http://juuuliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0