Nu och då:)!

Tjo flöjt, det var ett tag sen! Det har hänt mycket i sommarn som varit hitills. Först var det midsommar, som tillbringades med mina kära bardomsvänner;)! The Trosa gang! Amanda, Charlotte, Molly och Emma:)! Bara Linea som fatades! Sen var det lite chill. Sen drog sig den lilla släckten till Hudiksval! Det va gött! Ja vad ska man göra sen, jag vill jobba! Skaffa pengar, shoppa! ÖHH!  Jag och Julia har testat mycket men idag blev det hotell ibis, men där måste man tydliden vara 18 för att jobba där, ÖHH igen! Sen ska jag med pappsen och segla, YIE!
Nä men det kommer att bli en bra sommar bara det blir lite bättre väder nu! Nu ska jag till Camilla på en filmkväll!:)


  //FRIDUUUUUU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0