Tisdag..

Den här veckan har var den värsta av dem alla. Jag blir deprimerad! Jag har så sjukt mycket läxor och skit. Jag har kommit på ett knep när det blir för jobbigt. Jag går och testar alla mina skor! Skit kul faktiskt! En liten paus från helvetet! Det slutade med att jag slämgde 3 par! Jag saknar dem redan. Här sitter jag och längtar till helgen, men så kommer jag på att i helgen ska jag bara sitta hemma och plugga kul!
Jag har fått en ny dator föresten:) Skitsnygg!  Jag älskar den redan.
Ikväll skulle jag gå med mamma på en ur rolig visning! Men Frida, du får juh inte glömma läxorna, fuck...
Det var iallafall under bara sophie by sophie! Så jäkla snygga smycken, här har du en super ring och ett super halsband:

image44

Kommentarer
Postat av: jossan

men frida, skäms på dig! vad har vi sagt om att slänga skor när du kan ge dom till mig?! suck suck.. ;)

2007-12-05 @ 19:48:09
URL: http://jjosefinel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0