jullov!

Ja, nu är det jul här i vårt hus!
Idag är det dan före dan före daopparedan! Och jag är lykligt! Nästan.... Min underbara blöööta hund sitter i mitt knä och luktar blöt hund, mums!
Idag är det fredag och sista dagen på den här terminen:) Så nedrans skönt!
Vi började kl, halv tio och vi fikade och tittade på sunes jul! Jätte mysigt!
Sen fick alla en varsin julklapp, och vi fikade lite till.
Sen kom dem härliga betygen, och jag kan säga uppriktigt att jag faktiskt blev nöjd...
Sen gick jag Camilla och Emilia och åt räster från gårdagens julbord, och jag kan stolt säga att skolan har infförskafat sig nya stolar till matsalen. Riktigt behagliga, vi var av dem första som testade dem, känn på den, höhhö!
Sen gick vi hem till Emilia våran vän och kollade på det underbara GOSSIPGIRL!
Åh, det slår verkligen allt, så himmla mycket bättre en OC!
Vi hann se hela 5 avsnitt, sen skulle Emilia på japanskt julbord, haha;)
Jag och Camilla drog oss hem till henne och åt Toms härliga middag:)
Jag kom på när jag kom hem att jag glömde säga tack för maten, så,
- Tack för maten Tom!
Sen kom Emilia hem och vi gick tillsammans hemmåt:)!
Nu sitter jag hemma och äter choklad och myser. Jag måste ladda upp mig tilll imorgon!
För imorgon ska jag till stan och köpa nästan alla julklappar, suck!
Lite kläder till edit- soft och mamma, sen får jag se vad pappa ska få:)
När jag kommer hem imorgon är planerna att jag ska jullbaka, det trodde ni inte att jag kunde va, huh?
Det kan  jag inte heller, men jag försöker. Genom att försöka klara jag mig genom den värld, haha;)
Jag ska baka gräddkolor, ischocklad, knäck, lussebuller, kadermumatryfflar, MUMS!
Nä nu ska jag faktiskt knoppa kudden min:)
Sov gott min älskade !

/FRIDUU  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0