Hej kompisar

Jag är helt slut!
Jag har tillbrigat hela min lördag åt julhandlig, jo vist är det kul men när man går runt med tio påsar på en smockfull gata är det inte kul längere, jag hade huvudvärk vid två påsar! haha, fyndigt!
Jag har köpt en ögonskugga till Edita och ett armband. Sen har jag köpt ett par tofflor till pappa, och en dedorant. Sen tusen små grejer! Jag är så trött nu så det blir nog en hemma kväll:) Men imorgon har jag fullt upp med att baka, haha tant, nää! Jag ska faktiskt klä granen också! 
Men här kommer lite bilder på dagens köp helt enkelt, (: 
 Armbandet till Edita, finns på nk deatils, golddiger, någonting:)
Öggonskuggan till Edita, haha fast mörk mörk lila:)! FACE
Deodoranten till far, fanns på nks manliga depå:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0