Onsdag helt enkelt!

Ja Aviva vi gillar din nya moppe:)!
Va ¨ska man säga, vilken kyko dag, haha.
Nä men det va soft att börja typ kl 10, kom til skolan gjorde ett no prov, det gick lite halvt bajs, haha
Sen var det HANDSVETT, HAHA
Pardans, på gympan:) Så jävla najs, träskodans;) hahaha
Sen vare SUCHI, har stavas de? Jo men iallafall så gjorde ni suchi på elevens val, de va.... ja, äklande fast gott;) haha
Men det sjukaste var ju när jag var på min väg hem, nu ska jag inte skryta men ni vet vad jag menar, HAHA
Det va bara så jävla kuuul, ;D
Och juste det hände något stort natten till idag, haha, you know what i mean;)
Fan va mycket: ;) :) hahaha HAHA bajs osv. haahah
Fan va den här veckan går trögt! Jag blir galen, det är bara onsdag idag, men det är najs väder ialla fall;)
Alla ballerina imorgon, :D!
Aviva du har 5 dagar på dej att badaa, det börjar pressa nu!
Nu ska jag äta GRILLAT;)!

/ FRIDUU


Kommentarer
Postat av: julia

hej!

2007-04-25 @ 20:39:29
URL: http://juuuliia.blogg.se
Postat av: avajva

faan skryt på du bara fucking model, ;) haha grattiiss, fast det var ju faktiskt mej han menade egentligen, FNIZZ ;)

faan det hade jag typ glömt, det käns som jag har badat bara för att ni har det, haha ;) jag är er, my heart in yours ;D höhö.. men vafan ska väl gå ner och ta mej ett litet kvällsdopp nu,

2007-04-25 @ 21:28:23
Postat av: janna

grallat fan va nice

2007-04-25 @ 22:22:52
URL: http://purpleangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0