Bad mondaaay!

Då var det dags igen då, en hel vecka till i plugget!, suck
Men vi kan alltid gladjas åt att det är valborg om precis en vecka!:) Då ska vi ha såå jäklarns kul!
ÅH, jag pratade med farsgubben(farfar), han sa att jag kunde få moppen om jag ville WIIIHOO:D
Okej, dagens knaaazzz; jag trodde vi hade lunch, jag sprang förbi vårt engelska klassrum, vi hade vist engelsa;)
HAHA, det var juh kul!
PRISON BREAK, sista delen om en timma! OH MY GUD;)!

Fridas läxor;
So, veckans nyheter
No. prov x2
Matte s. 220
Ingen teknik på onsdag, WOW!




Är den inte underbar, (:


/ FRIDUU

Kommentarer
Postat av: julia

GRATTIS TILL MOPPEN KOMPIS! :D<3

2007-04-23 @ 23:07:00
URL: http://juuuliia.blogg.se
Postat av: Anonym

kors i taket vilken söt moppepoppe, du kommer bli en riktig möppepöjk1

2007-04-24 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0